Vodilni poslovni in motivAkcijski

trener, predavatelj in svetovalec v Evropi - za resno pomoč pri doseganju vaših osebnih in poslovnih ciljev

 
 
 

080 32 30

 
 
 

Košarica

 
 

5 najpogostejših napak tržnikov

5 najpogostejših napak tržnikov

V zadnjih nekaj objavah na blogu vam želim pojasniti, zakaj je lahko mrežni marketing čudovit posel, ki vam lahko zagotovi lagodno in srečno življenje.

Danes vam bom povedal, kaj je razlika med uspešnimi in povprečnimi tržniki. To pa seveda ne velja le za mrežni marketing, ampak prodajo nasploh. 

Ravno zaradi napak, ki jih delajo številni tržniki, ima mrežni marketing slabši ugled.

 5 najpogostejših napak POVPREČNIH tržnikov 

1. Ne počnejo ničesar, kar v njih vzbuja nelagodje. 

Če se želite izgubiti v povprečju, je to enostavno: držati se morate le tistega, kar je za vas najbolj udobno. Če ne boste nikoli izstopili iz tega območja lagodja, nikoli ne boste storili nečesa drugačnega, inovativnega.

TUKAJ si lahko preberete, kako zapustiti cono udobja. 

2. Ne trudijo se več graditi mreže.

Ponavljam, povprečnost je enostavna. Pomeni, da lahko prenehate širiti mrežo, ko ta doseže število članov/strank, ki vam zadostuje. Namesto da bi svojo mrežo gradili in jo širili, jo lahko preprosto prepustite stagnaciji, ko ste dosegli neko kritično točko. Vedno iščite nove stranke, vedno   širite mrežo in iščite načine za več sodelovanj.

3. Ne zapomnite si skript, ne ponavljajte predstavitev. 

Če želite vztrajati v povprečnosti, zakaj bi se trudili in se učili predstavitve, načrtovali boljšo, bolj prepričljivo predstavitev? Vaja dela mojstra!!! Če želite zmagovati, se morate celo življenje učiti.

4. Ne zastavljajo si ciljev. 

Če boste povprečni, lahko pričakujete, da skoraj nikoli ne boste uspešno izpolnili ciljev. Zakaj bi jih potem sploh zastavljali? Res vam ni treba biti pod takim pritiskom. Zapišite si vse cilje, razdelite jih na več nalog in bodite dosledni.

5. Ne trudijo se s sistemiziranjem posla.

Organizacije je izjemno pomembna. Nujno morate vedeti, kje imate vse stvari, nujno je da racionalizirate različne funkcije. Povprečna organizacija vodi do povprečnih rezultatov.

Če se želite izogniti povprečnosti, vam predlagam, da se potrudite in se izognete vsem tem hudim pastem napačnega razmišljanja. Ko boste to storili, boste na pravi poti do uspeha.

Naslednjič bomo govorili o tehnikah, ki jih uporabljajo najboljši tržniki!

VAS ZANIMA KARIERA V MREŽNEM MARKETINGU, PA NE VESTE, KAM SE OBRNITI? ZAČNITE S TEM ČLANKOM.