Vodilni poslovni in motivAkcijski

trener, predavatelj in svetovalec v Evropi - za resno pomoč pri doseganju vaših osebnih in poslovnih ciljev

 
 
 

080 32 30

 
 
 

Košarica

 
 

Kaj morate narediti, da boste postali izjemni tržniki?

Kaj morate narediti, da boste postali izjemni tržniki?

Vzpone in padce doživljamo vsi, tudi najboljši tržniki. Kaj lahko naredimo, da jih bo čim manj? Nekateri mislijo, da so popolnoma pripravljeni na vse izzive, a delajo hude napake. 

Prejšni teden sem govoril o 5 najpogostejši napak tržnikov, zaradi katerih nikakor ne morejo uspeti. Danes pa boste izvedeli, zakaj tudi najboljši tržniki ne zaslužijo toliko, kot bi lahko.

1.napaka: S POTENCIALNIMI STRANKAMI NIMAJO DOBRE KOMUNIKACIJE

Uspešni mrežniki imajo ogromne mreže ljudi, veliko strank in članov. Zaradi tega izgubljajo nove članke, ki lahko predstavljajo odlično pridobitev k mreži. Potrebno je, da si postavite prioritete, se dobro organizirate in najdete morebitno pomoč. Vaš cilj je mrežo širiti in poskrbeti, da bodo vsi člani zadovoljni.

2.  napaka: ZNANJA NE PRENAŠAJO NAPREJ

Nove člane je treba izobraževati. Seveda niso neumni, a velika verjetnost je, da ne razumejo kompleksnih konceptov. Veliko tržnikov svojega programa ne zna priblužati novim članom. Obnašajo se, kot da se pogovarjaji s profesionalci. Rešitev je enostavna. Organizirajte mesečne delavnice, svoj program razumljivo napišite in bodite pripravljeni na vprašanja. Le kdo si ne želi mentorja, ki ga bo poslušal in ga učil?

3. napaka: NE RAZUMEJO, DA IMAJO ČLANI OMEJENE VIRE

Novi člani si ponavadi ne morejo privoščiti toliko stvari kot tisti, ki so že dolgo časa v poslu. Za nekoga, ki ima veliko mrežo ljudi, nakup novega izdelka ni težava. Nekdo, ki je ravnokar začel s tem poslom, si pa včasih ne more privoščiti tolikšnega tveganja. To ne pomeni, da so slabi prodajalci in da nimajo potenciala. 

4. napaka: VSE  STORIJO SAMI

Dejstvo je, da imamo vsi na voljo 24 ur, ki jih ne moremo zapraviti samo za službo. Pomembno je, da tržnik razporeja naloge. Najti je treba osebo, ki je za določeno znanje specializirana. Če boste vse želeli narediti sami, boste imeli veliko težav s pomanjkanjem časa in kakovostjo opravljeneg dela.

5. NE ŠIRIJO SE DOSLEDNO

Mnogi tržniki so izjemno nadarjeni, vendar ne utegnejo poskrbeti za dosledno širjenje. Utapljajo se v delu in so osredotočeni na rešitev, ne na problem. Ravno zato je pomembno, da začnejo delati tisto, kar sem napisal v točki 4.

Nikar ne obupajte. Če ste sveži tržnik, se ne obremenjujte s popolnostjo. Nihče namreč ni popoln. Če pa ste stari maček z veliko izkušnjami, se vedno najdejo novi načini za izboljšanje širjenja mreže in boljše vodenje članov mreže.

Ste nad mrežnim marketingom bolj navdušeni? Želite izvedeti več? Napišite v komentar na Facebooku, kaj o mrežnem marketingu vas najbolj zanima.

VAS ZANIMA KARIERA V MREŽNEM MARKETINGU, PA NE VESTE, KAM SE OBRNITI? ZAČNITE S TEM ČLANKOM.