Vodilni poslovni in motivAkcijski

trener, predavatelj in svetovalec v Evropi - za resno pomoč pri doseganju vaših osebnih in poslovnih ciljev

 
 
 

080 32 30

 
 
 

Košarica

 
 

S svojo zgodbo zgradite znamko!

S svojo zgodbo zgradite znamko!

Vas skrbi, da je vse, kar počnete, učite ali promovirate že bilo narejeno? Morda mislite, da nimate nič novega za dodati starim temam, saj je bilo vse že slišano?

Stop.

Prav takšno mišljenje je tisto, kar ubije mnogo novih podjetij, in navsezadnje ni niti približno resnično. Če bi zares bil prostor za samo eno veliko in uspešno podjetje, potem mnogo danes priljubljenih znamk sploh ne bi obstajalo.

Prvi nauk se glasi – vedno je prostor tudi za vas.

Če stvari pogledamo pobliže, vidimo, da je vsako konkurenčno podjetje unikatno na svoj način. Ravno takšne majhne razlike so tisto, kar k njim privablja različno občinstvo. Edinstvenost v tekmovalnosti je pomemben nauk tako za nove podjetnike kot tudi tiste, ki se s svojim delom ukvarjajo že dlje časa. Da bi izstopali iz množice, morate najprej sprejeti svojo unikatno zgodbo in se jo naučiti tržiti.

1. Korak: Najdite svoj razlog

Prvi korak pri gradnji edinstvenega posla je, da odkrijete, s kakšnim razlogom delate. Brez konkretne ideje in načrta boste težko zasnovali podjetje, ki bo uspelo. Razlogi so lahko preprosti, kot recimo več denarja ali prostega časa, lahko pa so bolj kompleksni, na primer osnovati novo dobrodelno skupnost ali preživeti poletja tako, da pomagate drugim.

Verjetno se sprašujete, kaj ima to s poslom? Vse!

Šele ko znate odgovoriti na vprašanje zakaj boste lahko zgradili posel, v katerega verjamete, v njem uživate in ga opravljate s strastjo. Ravno zaradi tega se mnogi ljudje počutijo, kot da so slabi pri svojem delu – vanj ne verjamejo, zato se mu tudi težje posvetijo. Samo vaš osebni projekt ima moč, da vam vsak dan znova pomaga najti smisel in pomen v svojem delu.

2. Korak: Vaša zgodba šteje

Skupaj z razlogi in motivacijo za delo pride vaša zgodba. Prav vaše unikatno ozadje bo tisto, kar pritegne pozornost idealnih strank na najboljši možen način. Pri tem ne gre nujno samo za podjetja, osredotočiti se želimo tudi na vaše osebno življenje.

Kakšne prepreke ste morali premagati na poti do uspeha? S kakšnimi težavami ste se soočali? Na kakšen način ste vplivali na življenje nekoga drugega? Kako je nekdo drug vplival na vas?

Vsak izmed nas se na takšni ali drugačni točki v življenju sooča s težavnim obdobjem. Ko boste končno spoznali svoje idealne stranke (4. korak), bo ravno vaša zgodba tisto, kar vam jih bo približalo, da postanete njihov navdih. Kjer nobena druga oseba ali trener ni uspela, vi boste!

3. Korak: Zapišite svojo poslovno vizijo

V svoji osnovi vaša poslovna vizija definira kdo ste, kaj delate in za koga. Njen namen je, da potencialne stranke že ob prvem branju takoj vidijo in vedo, da ste primerni za njih. Dobro zastavljena poslovna vizija je bistvenega pomena za vsako delo in vam pomaga, da ostanete osredotočeni na svoje cilje in strategijo. Pri tem znova v ospredje stopi vaša edinstvena osebna zgodba!

Vizijo samo lahko navedete na svoji spletni strani, uporabite v PR materialu ali pa jo obdržite zase, zapisano nekje kot svojo osebno motivacijo in vir navdiha. Naj predstavlja temelj in vodilo vseh vaših poslovnih odločitev, da bodo te zagotovo vodile k istemu cilju.

4. Korak: Vaša unikatna ponudba

Kaj je tisto, kar vas ločuje od ostalih osebnih trenerjev, motivacijskih govornikov, piscev, podjetij in ponudnikov različnih storitev? Kaj vas dela posebnega? Zakaj bi se stranke odločile za vas?

Odgovor je preprost – ker jim nihče drug ne more ponuditi, kar jim lahko ponudite vi!

Nihče izmed vrste drugih ponudnikov na istem tržišču nima vaše osebnosti, izkušenj, vpogledov... in osebne zgodbe! Ta bo pritegnila vaše idealne stranke in vam zagotovila njihovo pozornost. Z deljenjem svoje zgodbe boste na avtentičen in oseben način vzpostavili pristno in učinkovito povezavo s svojim občinstvom. Ljudje lahko poslušamo ene in iste nasvete, ne da bi jih zares slišali – dokler jih ne slišimo na pravilen način od prave osebe – za določeno občinstvo ste ta oseba vi!

5. Korak: Kako pritegniti idealne stranke?

Ena največjih napak novih podjetnikov je mišljenje, da mora njihov produkt, program ali ponudba zadovoljiti čisto vse. Tako že od začetka ciljajo na nemogoče široko občinstvo, namesto, da bi se osredotočili na stranke, ki so unikatne in idealne za njih. Čeprav se na prvi pogled zdi neproduktivno, v resnici velja sledeče – boljše kot definirate svoje ciljno občinstvo oziroma tržno nišo, hitreje boste dosegli željeni uspeh.

Bolj kot vi sami in vaša ponudba pritegnejo potencialne stranke, večja bo vaša prepoznavnost na željenem področju in več novih strank boste pridobili. Z definiranim ciljnim občinstvom si zagotovite, da so vaše izkušnje, znanje in ponudba točno to, kar potrebujejo.

Kdo so vaše idealne stranke?

Poleg klasičnih načinov za določanje (spol, starost, socialni in ekonomski status, interesi itd.) obstaja še en pomemben vidik – vaša edinstvena zgodba. Pomislite na vse, ki bi se v njej lahko našli, se z vami poistovetili in vam prisluhnili. Kdo so tisti, ki jih bo vaša zgodba zares dosegla in motivirala? Kakšni so njihovi interesi? Kaj jih odvrača? S kakšnimi težavami se lahko soočajo? Ko enkrat veste, na kakšne stranke ciljate, bo ustvarjanje vseh vsebin in ponudb postalo mnogo lažje in bolj učinkovito.

6. Korak: Ko zgodba postane znamka

Čeprav je vsak izmed nas edinstven in neponovljiv, si mnogi delimo različne življenjske izkušnje. Vaše izkušnje in osebna zgodba so tisto, kar vas bo povezalo s podobno mislečimi in vam zagotovilo občinstvo. Nekateri izmed njih so imeli enake izkušnje kot vi, drugi se z njimi soočajo zdaj. Vse prepreke na poti do uspeha so dobro znane tudi vašemu občinstvu – zakaj jim ne bi pokazali, kako jih premagati?

Težave, ki krepijo osebni karakter, predstavljajo popoln vir navdiha za vaše produkte, programe in ponudbo. Ko imate enkrat v mislih, da gre veliko ljudi skozi podobne izkušnje, boste zlahka svoje delo prilagodili temu in svojim strankam ponudili rešitve, ko jih te zares potrebujejo.

7. Korak: Avtentična zgodba je najboljši marketing

Pri vsakem delu sta bistvenega pomena pristnost in konsistentnost. Kadar se trudite, da bi ugajali vsem, se hitro zgodi, da s tem ne pritegnete nikogar. Ko pa ste vi sami, avtentični in realni, boste zagotovo našli skupino ljudi, ki bodo nad vami navdušeni.

Bodite to, kar ste! Upajte si posegati po novih ciljih in svojo resnico deliti z drugimi, brez olepševanja in prilagajanja. Vaša osebnost in zgodba naj postaneta temeljni del marketinga, naj gre za blog, YouTube, Facebook, Instagram, Periscope ali e-mail.

Svojemu občinstvu omogočite iskren vpogled v vaše življenje in delo. Pri tem ostanite dosledni v vaših besedah, prepričanjih, dejanjih in tudi zabavnih vsebinah.

Pravi uspeh se najde v prepletu vaših ciljev, osebnosti in prepričanj. Šele z dobrim poznavanjem samih sebe in svoje zgodbe, boste lahko svojemu delu zagotovili uspeh, ki si ga zasluži. Predstavljajte si, da vsako jutro z veseljem vstanete in začnete z delom – točno to boste našli, ko svojo zgodbo spremenite v znamko.

V Top Success Clubu vas bomo naučili vse, kar morate vedeti o poslu, samozavesti, osebnostni rasti in odnosih. Vse to boste lahko koristno uporabili pri grajenju vaše znamke! Pridružite se danes!