Vodilni poslovni in motivAkcijski

trener, predavatelj in svetovalec v Evropi - za resno pomoč pri doseganju vaših osebnih in poslovnih ciljev

 
 
 

080 32 30

 
 
 

Košarica

 
 

Kako prodati priložnost, izdelke in dobiti partnerje?

Kako prodati priložnost, izdelke in dobiti partnerje?

Do zdaj smo že veliko povedali o mrežnem marketingu in načinih, da uspete. Veste, kako morate izbrati podjetje, kako opravljati telefonske klice, kako se pripraviti nanje in kako dobiti čim več kontaktov. Tokrat bomo govorili o prodajanju priložnosti, ki je ključnega pomena v mrežnem marketingu.

Prodajane priložnnosti je enako kot prodajanje izdelkov, le da govorite o nečem, kar bo ustvarjeno v prihodnosti. Zato se imenuje priložnost.

Ko govorim o prodaji priložnosti, v resnici v mrežnem marketingu prodajate izdelek in dajete priložnost. Kot jo je nekdo dal vam, ste zdaj na vrsti vi, da jo daste drugim.

Ljudje so si različni. Nekatere ljudi privlači mrežni marketing samo zaradi denarja. Drugi se bodo odzvali koristim življenjskega sloga ali ker so sanjali o vožnji s svojim novim avtomobilom, ki jim ga je plačalo podjetje. Veliko ljudi se ne more upreti potovanjem. Nekateri se pridružijo zaradi močne ljubezni ali vere v izdelek. Ne podcenjujte dejstva, da se bodo nekateri pridružili, ker vas obožujejo in želijo biti kot vi in delati to, kar počnete vi.

Potencialni člani so v tem času bolj nezaupljivi kot kadar koli prej. Priložnosti je tako zelo veliko, da se ljudje težko odločijo, katero pograbiti. Četudi nekdo razmišlja, da bi se lotil mrežnega marketinga, ne morete vedno upati, da bo stopil na vašo stran, kajti izbira lahko med ogromno odprtimi možnostmi.

Vendar pa je mrežni marketing še vedno dobičkonosen in to je zelo dober razlog, s katerim lahko ljudi privabite v svoje vrste. Pričakovati je mogoče zelo pozitivne rezultate na področju zaslužka, ti rezultati pa lahko zasenčijo večino drugih podjetij.

 

V 'mrežnem marketingu' je še vedno zelo velik poudarek na 'marketingu'. Četudi ste morda slišali, da je mreženje tukaj najpomembnejše, se morate zavedati, da gre predvsem za 'marketing', trženje. In to morate ves čas upoštevati. Ko pridobivate nove člane, poskrbite za to, da bodo ljudje vedeli, kako tržiti. 

Dnevi pridobivanja ljudi, ki ne znajo tržiti – beri: družina in prijatelji –, so že zdavnaj mimo. Danes se podjetja za mrežni marketing še kako zavedajo, da je pomembno imeti ljudi, ki so zmožni uresničiti najpomembnejše: prodajo.

V 21. stoletju je razlika med delitvijo in prodajo postala zelo očitna, zlasti na internetu. Če priporočite nekaj brez finančnih koristi, recimo nekomu priporočate res dober film v kinu, niste ničesar prodali. V mrežnem marketingu pa je pomembna prodaja – in to počnete s pozitivnimi finančnimi posledicami zase.

Kako predstaviti priložnost?

Ko ste se dogovorili za sestanek, so osnovni koraki predstavitve priložnosti enaki kot pri prodaji izdelka.

•Grajenje razmerja.

•Iskanje vročih gumbov, ki bodo motivirali vašega potencialnega poslovnega partnerja.

•Prižiganje interesa na podlagi teh vročih gumbov

 

Zdaj pa poglejmo celoten proces po delih.

Kako graditi razmerje?

Naučite se postavljati prava vprašanja. Na primer "Imate prijeten dom. Koliko časa živite tukaj?", nato lahko sledi "Kje ste živeli prej?", nato "Kaj vas je privedlo do tega, da ste se preselili?'', ali "Kako vam je všeč življenje tukaj?"

Odkrivanje vročih gumbov

Da ugotovite, kaj osebo zanima, motivira in vodi, da bi lahko postal vaš poslovni partner, zastavljajte vprašanja, ki vam bodo to povedala.

 •Kakšne so njihove sanje in cilji?

•Koliko so pripravljeni in predani doseganju kakovostnega življenjska sloga?

•Kakšne zaveze, potrebe ali pritiske imajo?

•Kaj vedo o vašem produktu, podjetju in industriji mrežnega marketinga?

•Koliko časa imajo, ki ga investirajo v grajenje posla?

•Kako visok je njihov nivo zanimanja?

Prižiganje interesa in premostitev ovir

Začnite s temi vrsticami: "Matjaž, hvala vam, da ste se srečali z mano, da lahko poklepetava o tem, kar sem vam omenil po telefonu. Želim govoriti o priložnosti, da si ustanovite svoj posel. Na kratko bom razložil o podjetju, produktih in kako lahko jih je promovirati.''

promovirati.''

Opazili boste, da ta uvod predstavlja priložnost z vidika druge osebe. Ne naredite napake, da bi bili preveč navdušeni glede podjetja in produkta. Vaši potencialni poslovni partnerji se bodo čudili "Kaj je v tem zame?" Prepričajte se, da predstavite vse, kar ustreza temu potencialnemu poslovnemu partnerju, preden se pomaknete na 15-minutni pregled podjetja in način zaslužka. Vzemite si čas, da se pogovorite o vprašanjih in ugovorih, ki bi jih lahko imel vaš potencialni poslovni partner.

Skozi vašo predstavitev gradite in vzdržujte visok nivo pristnega navdušenja in navdušenja o njihovih interesih. Povejte jim o svoji želji in dosegljivosti za pomoč in nenehno izražajte gotovost, da bodo uspeli. 

Tukaj je nekaj osnovnih smernic, ki jim sledite, ko predstavljate svojo priložnost.

•Bodite neposredni in odkriti. Dolgoročni posli so zgrajeni na poštenosti.

•Ne pretiravajte s prodajo. Ni potrebe po tem. Vaše podjetje, produkti in vaša priložnost se bodo prodajali sami od sebe. Nerealna pričakovanja bodo kmalu pripeljala do uničenja iluzij in hitrega izhoda iz posla.

•Ne pritiskajte na ljudi. Sprejmite "Ne, hvala" ali "Ni zame, hvala" na eleganten način. To pušča odprta vrata za prihodnost in stike. 

•Ne obljubljajte preveč. Moj nasvet je, da ne podajate preveč obljub. Ko presežete pričakovanja, gradite zvestobo in zaupanje.

Zapomnite si, da med tem, ko ne morete nadzirati, koliko ljudi bo sprejelo vašo ponudbo, lahko nadzirate, kako dobro in kako pogosto boste poslovno priložnost predstavili. Premislite o spremembi, ki jo je v vaše življenje prinesel mrežni marketing, in kako imate zdaj moč spremeniti življenja drugih ljudi.

Nekdo, ki danes ni zainteresiran, bo morda v popolnoma spremenjenih okoliščinah čez šest mesecev. Zahvalno sporočilo bo ne glede na izid ostalo v njihovih mislih, dokler čas ne bo pravi.

Več o mrežnem marketingu pa naslednji teden!

Si želite več konkretnih nasvetov, kako postati dober mrežni tržnik? V Top Success Clubu imamo ogromno tečajev, ki vam bodo pri tem pomagali. To pa še ni vse! Izboljšali samozavest, odnose, imeli čudovito ljubezensko življenje in priložnost za finančno neodvisnost. Pridružite se še danes!!