Vodilni poslovni in motivAkcijski

trener, predavatelj in svetovalec v Evropi - za resno pomoč pri doseganju vaših osebnih in poslovnih ciljev

 
 
 

080 32 30

 
 
 

Košarica

 
 

Najboljši prodajni in MLM nasveti

Najboljši prodajni in MLM nasveti

 Spet je čas za koristne in konkretne nasvete o najboljšem poslu. V prejšnih člankih sem vam povedal, kako najti stranke in partnerje, kako opraviti prvi klic, prodati priložnost in biti vztrajni. Tokrat boste spoznali vse o moči priporočil in kako mrežo poznanstev še bolj razširiti.

Morda se ne boste strinjali s socialnimi psihologi, ki trdijo, da vsak od nas pozna 2000 ljudi. Četudi ste poklicali, recimo, 100 ljudi in vam je vsaka od teh oseb dala eno priporočilo od vseh sto ljudi, ki jih poznajo, boste imeli zopet 100 ljudi, ki jih lahko pokličete. V resnici vam bodo dali verjetno dva do tri priporočila in ti so dragocen material, ki je potreben za grajenje posla.

Vprašajte, koga poznajo – in koga še

Ključ, da pridete do novih priporočil, je, da vprašate: "Koga še poznate, ki bi bil zainteresiran za ta produkt/priložnost?" Ko vam povedo ime, recite, "Hvala vam, se lahko spomnite še koga?" Dve preprosti vprašanji bosta prinesli življenje v vaš posel.

Četudi bodo na vašem seznamu priporočil ljudje, ki jih še niste spoznali, klic, ko jih boste poklicali, ne bo nenapovedan klic. Pokličite jih in recite: "Govoril sem s skupnim prijateljem in predlagal mi je, da vas pokličem, ker …" Led je že prebit.

Nikoli ne prenehajte iskati novih priporočil ali poslovnih stikov

Vaš posel bo rasel le, če boste nenehno iskali nove poslovne stike. Osebna diskusija lahko vodi do sestanka, ki lahko v zameno vodi do naslednjega. Poslovni sestanek lahko vodi do vabila, da predstavite priložnost trem ali štirim prijateljem. Trenutni stiki vnašajo življenje v vaš posel.

Alternativa opravljanja tega sistema je neuspeh. Brez stikov boste z delom prišli do konca seznama ljudi, dokler končno – ne zadenete ob zid. Dosežete konec svojega originalnega seznama in zmanjka vam imen (več ljudi bo reklo "Ne, hvala'' kot pa "Da, prosim"). Da zgradite svoj posel, je nujno treba nenehno imeti seznam novih imen, ki jih lahko pokličete. Ne boste kot prodajalec, ki nenehno čaka, da nekdo pride k njemu. Vaš posel je klicanje in spoznavanje ljudi ter ugotavljanje, kako jim lahko koristijo vaši produkti. 

Nikoli ne morete imeti preveč imen. Če se vam kdaj zdi, da imate preveč terminov, lahko še vedno delite svoje stike s svojimi najboljšimi sodelavci. 

Obravnavajte svoj seznam imen kot svoj notranji krog stikov. Stiki so edini način preboja notranjega kroga na obilje potencialnih poslovnih partnerjev za njim.

Dobra novica je, da ima vsaka nova oseba, ki jo kličete, podoben krog prijateljev. V nov krog pridete, če vprašate vedno in vsakič "Še poznate koga, ki bi lahko bil zainteresiran za ta produkt/priložnost? Hvala, se lahko spomnite še koga?" Nagradite vsak uspešni stik z majhno nagrado ali najmanj z zahvalnim sporočilom.

Vrnite se na svoj seznam

Ne pozabite, da še vedno imate imena ljudi, ki jih še niste poklicali na svojem originalnem seznamu, katerih število se bo z razmišljanjem in pogovorom z vašo družino povečala precej preko 100, ki ste jih poklicali v prvem tednu poslovanja. 

Zakaj potrebujete nove ljudi?

Vaš posel potrebuje nenehen tok ljudi, ki prihajajo vanj, da postane to trenutni uspeh. Ne da bi novi ljudje konstantno prihajali v vaš posel, ne boste postali uspešni, kaj šele, da bi veliko zaslužili. Skupaj z iskanjem novih ljudi skozi lasten trud svojim sodelavcem izrazite pomembnost novih ljudi za njihov uspeh.

Novi sodelavci:

•Povečajo vaš takojšnji in bodoči prihodek.

•Prinašajo novo navdušenje.

•Pomagajo vam doseči višji status.

•Prinesejo nove ideje, sposobnosti, raznolikost in stike.

•Povečajo gonilno silo in energijo, ko se večajo številke.

•Povečajo vašo varnost skozi več ljudi.

Voditi uspešen posel mrežnega marketinga pomeni biti uspešen v pridobivanju novih poslovnih partnerjev. Da ohranjate svoj posel živ, ne smete prenehati iskati nove ljudi. Oni bodo življenjska sila vašega posla. Naj bo novačenje vsakodnevna dejavnost, dokler ne postane način življenja

Kje srečati nove ljudi

Morda ste se ravnokar priselili v novo okolje in se počutite, kot da ne poznate dovolj ljudi. 

Kje jih najti?

•Pridružite se javni službi, hobiju ali klubu aktivnosti. 

•Pojdite na tečaje za odrasle.

•Pridružite se skupini za telovadbo.

•Vključite se v šolske svete ali se prostovoljno javite za pomoč v vaši lokalni šoli. Pomoč je vedno dobrodošla in je odličen način spoznavanja novih ljudi.

•Pridružite se cerkveni skupini in se vključite v njihove dejavnosti.

•Pridružite se gledališki skupini. Četudi nimate igralskih sposobnosti, vedno potrebujejo ljudi, da prodajajo vstopnice, pomagajo kot vratarji, pripravljajo opremo, postavljajo gledališke rekvizite in pripravljajo kavo.

•Javite se za prostovoljno dobrodelno delo.

•Organizirajte stojnico ali razstavo na prodajni razstavi.

•Če imate predšolske otroke, se pridružite skupini, da spoznate druge starše.

•Vprašajte upravo lokalnega nakupovalnega središča, ali lahko uporabite njihovo stojnico za kratkotrajno promocijo.

•Potrkajte na sosedova vrata in se predstavite. Tako bodo vedeli, da ste se pred kratkim priselili, in želeli vas bodo spoznati in izvedeti kaj o vašem poslu.

•Odprite se ljudem, s katerimi imate dnevno opravka v lokalni trgovini, čistilnici, banki, pekarni, knjižnici, kavarni, tako da jim poveste o svoji karieri.

•Dajte sporočilo na oglasno desko vaše skupnosti, v kavarni ali na izložbeno okno. Poskusite pustiti sporočilo, kjer je vaše tržišče. 

•Oglašujte v lokalnem časopisu. Pripravite se za oglaševanje ki traja nekaj tednov. Lahko traja nekaj časa, da ljudje odgovorijo. Ponavljanje deluje in spodbuja h klicu.

Spoznali boste, da je mrežni marketing odličen način spoznavanja ljudi in prilagajanja v vaše novo okolje. A nič se ne bo zgodilo, dokler ne boste vi poskrbeli, da se bo zgodilo. Vse je odvisno od vas.

Naslednjič bomo govorili, kako narediti bazo strank in datoteko sodelavcev. Še vedno pa vas vabim, da se nam pridružite v Top Success Clubu, kjer imamo v rubriki mrežni marketing prav vse, kar potrebujete, da resnično uspete v tem poslu.