Vodilni poslovni in motivAkcijski

trener, predavatelj in svetovalec v Evropi - za resno pomoč pri doseganju vaših osebnih in poslovnih ciljev

 
 
 

080 32 30

 
 
 

Košarica

 
 

Kako spremeniti miselnost, da boste za vedno shujšali

Kako spremeniti miselnost, da boste za vedno shujšali

Sodeč po rezultatih številnih raziskav, je največ, kar potrebujemo za hujšanje, pravi odnos in razmišljanje. Diet in načinov, kako se znebiti odvečnih kilogramov, je ogromno. Vsak ima svoje pluse in minuse, ampak zagotovo noben ne bo deloval, če se ga ne lotimo s pozitivnim mišljenjem. Premik v načinu razmišljanja glavna skrivnost, kako shujšati. Brez tega premika tudi ne bo premika kazalca na nižjo številko na tehtnici.

Zakaj je hujšanje tak izziv? Ljudje se odločijo z različne diete, mučijo se z različnimi vadbami, zmerjajo se z debeluhi in sami sebe žrejo do onemoglosti, če gredo kilogrami prepočasi dol. Zelo hitro postane hujšanje nezdravo, celo do te mere, da je škodljivo. Tako mišljenje je seveda destruktivno in namesto, da bi lahko uživali v pozitivnih učinkih hujšanja, kot so boljše zdravje, daljše življenje, več zabave, preprečitev diabetesa in srčnih bolezni, se ti ljudje osredotočajo na negativne misli. Ravno te pa jim preprečijo uspešno hujšanje.

Zanimivo je, da bolj kot so ženske nezadovoljne s svojim telesom, bolj se bodo izogibale telovadbe. Raziskava (International Journal of Obesity) iz leta 2015 potrjuje celo to, da takrat, ko razmišljamo o tem, da smo pretežki, določimo, da se bomo v prihodnosti še dodatno zredili.

Seveda ni vse samo v glavi, s pridobivanjem kilogramov je povezana tudi naša biologija. Dokazano je namreč, da kortizol, ki se v telesu sprošča, ko smo pod stresom, poveča nabiranje maščobe okoli trebuha.

K sreči pa je naš um prožen in se ga da natrenirati. Sledite spodnjim nasvetom, preverjenih s strani strokovnjakov, spremenite svoj pogled na svet, in vaša pot hujšanja bo bolj zdrava, preprostejša, predvsem boste srečnejši, hitreje pa se boste tudi znebili odvečne teže.

10 načinov, kako spremeniti miselnost in za vedno shujšati

1. Spremenite svoje cilje

Hujšanje naj vam ne bo cilj, ampak pridite do njega tako, da je stranski produkt. Cilje si postavljajte majhne, merljive in take, ki jih imate lahko pod nadzorom. Npr. imejte 5 obrokov na dan, spite 8 ur, ipd. 

2. Naravnajte se na pozitivno okoli sebe

Obkrožite se s pozitivno mislečimi ljudmi, saj vas bodo napolnili z energijo in vam dali podporo, ki jo potrebujete. 

3. Premislite, s čim se boste nagradili 

Hrana naj vam ne bo za nagrado in telovadba ne za kazen. Oboje sta načina, kako skrbeti za vaše telo in zdravje, zato ju ne vključujte v »nagrajevalni« sistem. Vaše telo si namreč zasluži, da sta oba del vašega vsakdanjika.

 4. Globoko vdihnite

Da si na začetku vadbe ali pa celo na začetku dneva vzamemo trenutek, se ustavimo, osredotočimo na dihanje, ima na telo in um izredno pozitivne učinke. Lažje si določimo cilje, se povežemo sami s seboj, zmanjšamo pa tudi nivo stresa. Predlagamo ležeč položaj z iztegnjenimi nogami, eno roko si položite na trebuh, drugo pa na prsi. Štiri sekunde vzdihujte skozi nos, dve sekundi držite sapo, izdihujte pa 6 sekund skozi usta. Pri vsakem dihu bodite pozorni na to, da se dvigne in spusti le roka, ki jo imate položeno na trebuh.

5. Znebite se koledarja

Ena izmed pomembnejših vrlin je potrpežljivost, še posebej, če želite shujšati in težo vzdrževati. Rajši se osredotočite na cilje, kot je npr. 10.000 korakov na dan, saj ste lahko vsak dan uspešni pri doseganju svojih ciljev, zanje pa ne potrebujete koledarja. 

6. Ugotovite, katere misli vam delajo težave

Ugotovite, katere misli vam delajo težave in jih zaustavite. Največkrat pridejo, ko se pogledate v ogledalo ali pa ste pod stresom in se vam pojavi neustavljiva želja po hrani. Zavestno si morate reči »Dovolj!«. Morda je slišati trapasto, a taka preprosta aktivnost vas bo zdramila in dali si boste možnost, da izberete bolj zdravo in produktivno misel. V kolikor vam destruktivne misli delajo težave, štejte od ena do sto toliko krat, kolikor je potrebno, da izginejo.

7. Ne tehtajte se

Kljub temu, da tehtanje ni nujno slabo, se žal večina nas sooča z negativnimi mislimi, ko stopimo na tehtnico. Če sodite med večino, se tehtnice vsekakor izogibajte toliko časa, dokler ne boste dovolj samozavestni, da vas ne bo potrla. 

8. S seboj se pogovarjajte kot s prijateljem/prijateljico

Kadar razmišljamo o idealih lepote in videza na splošno, smo do sebe zelo strogi. Doseči želimo nemogoče standarde, katerih od svojih bližnjih in prijateljev ne bi nikoli zahtevali. Zaslužite si, da se spoštujete in ste sočutni tudi do sebe, ne le drugih.

9. Pozabite na miselnost: »Ta hrana je dobra ali slaba«

Nekje na poti življenja smo prevzeli mišljenje, da se moramo počutiti krive ali pa ponosne glede na vsako odločitev, ki jo sprejmemo glede svoje prehrane. Včasih si lahko dovolite spiti kozarček vina ali pojesti najljubše kosilo.

10. Osredotočite se na dosegljive cilje

Vsak, ki je kdaj koli stopil v telovadnico, ve, da je nemogoče pričakovati, da boste že kar prvi dan brez težav tekli 30 minut na eliptični napravi. Boljše si je zadati cilj, da hodite 20 minut. Začnite na nivoju, na katerem ste, in ga počasi nadgrajujte. Tudi pri prehrani delajte na enak način. Morda si za začetek kakšen obrok zdrave prehrane kupite tak, ki je že vnaprej pripravljen, da ne izgubljate časa s pripravo, ki vam bo čez čas čisto nekaj samoumevnega in lahkega.

Upoštevajte nasvete, spoprijateljite se s hrano in sprejemajte zdrave odločitve.

Želite dodatno pomoč? Naročite moj audio program Hujšaj zdravo, jej z glavo, ki smo ga pred poletjem znižali za 63,67 evra. Zanj boste odšteli le 19.90 evra, naročite pa ga lahko TUKAJ.