Vodilni poslovni in motivAkcijski

trener, predavatelj in svetovalec v Evropi - za resno pomoč pri doseganju vaših osebnih in poslovnih ciljev

 
 
 

080 32 30

 
 
 

Košarica

 
 

Kako zgraditi mrežo strank in sodelavcev

Kako zgraditi mrežo strank in sodelavcev

Ko se ljudje lotijo prodaje oz. mrežnega marketinga, jim enega izmed največjih problemov predstavlja mreža strank. Ne vedo, koga naj pokličejo in kje sploh  dobiti telefonske številke.

Danes vam bom pri tem pomagal.

Koliko ljudi poznate?

Koliko prijateljev imate? Bližnjih prijateljev, recimo 5 do 10. Koliko ljudi poznate? Najbližja družina, recimo 10. Partnerjeva družina, recimo dodatnih 10. Sorodniki 15, morda 20. Drugi ljudje, ki jih poznate, recimo 25. Tako verjetno poznate več kot 75 ljudi, kajne? Se ne zdi veliko, kajne? Dodajmo jih še nekaj da bomo optimistični, zaokrožimo številko in recimo, da poznate 100 ljudi.

Nikoli nisem do konca preštel ljudi, ki jih poznam, a nekateri strokovnjaki pravijo, da če ste stari več kot 21 let, poznate 700 ljudi. Drugi trdijo, da če smo stari več kot 25 let, jih verjetno poznamo do 2000, in to po imenih.

Povedati želim, da poznamo stotine in stotine ljudi! Ti ljudje, ljudje, ki jih že poznate, bodo oblikovali vašo bazo vašega seznama potencialnih poslovnih partnerjev. So vaš topli seznam, saj jih poznate in oni poznajo vas. Začnite si zapisovati njihova imena.

Kako se spomnite vseh njihovih imen?

Potrebujete spominski sprožilec, da bi našli vsa imena v svoji glavi. Ugotovil sem, da to deluje kot čarovnija. Predstavljajte si, da ste zadeli 10 milijonov evrov na loteriji. Odločili ste se, da boste del dobitka porabili za zabavo, na kateri boste proslavili svojo srečo. Najboljša zabava, kar bi jo lahko sanjali. To bo popolnoma fantastičen dogodek.

Ni še bilo zabave, kot bo ta. Super hrana, šampanjec, razvedrilo, zabava in praznovanje. Ni si težko privoščiti take zabave v vaši domišljiji.

Svoje veselje želite deliti z vsemi, ki ste jih kadar koli spoznali. Vse želite tam. Družino. Prijatelje. Sorodnike. Stare sošolce. Ljudi, s katerimi ste delali. Ljudi, ki ste jih spoznali v klubih, organizacijah in cerkvenih skupinah. Starše, ki ste jih spoznali v šoli svojega otroka in pri njegovih drugih dejavnostih. Vašega frizerja, zobozdravnika in prijazno sestro iz zdravnikove ordinacije. Vse.

Začnite si zapisovati njihova imena.

Ne skrbite glede tega, kje živijo. S svojim dobitkom si lahko privoščite, da se pripeljejo od koder koli. Začnite iskati stare adresarje. Stare božične voščilnice. Pomislite na vsako področje svojega življenja. Začnite iskati stare šolske slike in šolske letopise. Seznam članov kluba. Posetnice, ki ste jih vrgli v predal in pozabili nanje. Pogovorite se še s svojo družino. Recite si, da poznate tisoč ljudi. Potrebujete le pomoč, da se spomnite njihovih imen. Imena si zapišite v skupinah po 20. Vsakič, ko zaključite eno skupino, si zastavite cilj zaključevanja naslednje. Mislili boste, da komaj koga poznate, a preden boste postali resni, boste že prišli preko številke sto.

Uporaba kategorij

Uporabite kategorije kot miselni začetek za svoj seznam. Pod vsako kategorijo vpišite toliko imen, kot se jih spomnite. 

Poskusite začeti z mojimi osebnimi 50 kategorijami:

  • Moji najboljši prijatelji
  • Drugi prijatelji
  • Prijatelji iz preteklosti
  • Prijateljevi prijatelji
  • Stari prijatelji iz šole
  • Partnerjevi prijatelji
  • Družinski člani
  • Bližnji sorodniki
  • Daljni sorodniki
  • Partnerjeva družina
  • Sosedi
  • Nekdanji sosedi
  • Sodelavci
  • Nekdanji sodelavci
  • Partnerjevi poslovni družabniki
  • Partnerji poslovnega družabnika
  • Starši otrokovih prijateljev
  • Otrokovi učitelji
  • Prodajalci 
  • Bančni uradniki
  • Frizer
  • Kemični čistilec
  • Kozmetičarka
  • Cvetličar
  • Osebje iz trgovine s pisarniškim materialom
  • Stari adresarji
  • Ljudje, spoznani na tečaju
  • Ljudje, spoznani na počitnicah
  • Maser
  • Uslužbenci restavracije/kavarne
  • Zobozdravnik/njegov asistent
  • Učitelj glasbe
  • Plesni učitelj
  • Zdravnik/njegovo osebje
  • Člani športnega kluba
  • Člani zdravstvenega kluba
  • Člani storitvenega kluba
  • Knjižničar
  • Starši v starševskem klubu
  • Člani cerkve
  • Skupina za hujšanje
  • Varuška/čistilec
  • Vrtnar/vzdrževalec
  • Osebje trgovinske inšpekcije
  • Veterinar/skrbnik hišnih ljubljenčkov
  • Računovodja/njegovo osebje
  • Receptorji
  • Seznam božičnih voščilnic
  • Soštudentje
  • Poštar

 

Ne ustavite se tukaj. To je preprosto seznam poganjačev spomina. Pokaže vam, koliko različnih ljudi ste srečali v svojem življenju. Ko ste zapisali imena pod te kategorije, si izmislite še svoje kategorije in nadaljujte zapisovanje imen.

Presenečeni boste, kako zadeva deluje. Ni treba, da poznate vsakega potencialnega poslovnega partnerja.

Veliko ljudi, ki ste jih že vnesli na seznam, imajo ali bodo imeli enega ali več otrok, nečake in nečakinje, ki dosegajo dobo odraslosti. Zapomnite si, da vedno razmišljate navzgor, navzven in navzdol, kadar dodajate na svoj seznam potencialnih poslovnih partnerjev.

Vsi so potencialni poslovni partnerji.

Ni vam treba končati seznama v enem dnevu ali tednu. Ne potrebujete niti podrobnosti o naslovu ali priimkov po poroki. To vse lahko pride pozneje. Na tej stopnji se osredotočite na zapisovanje njihovih imen na papir. In najpomembneje, ne sodite vnaprej. Ne razmišljajte v smeri: "Ni vredno dodajati njihovega imena na seznam, nikoli ne bodo zainteresirani." Kaj bi bilo, če bi nekdo rekel to za vas? 

Vedno, ko bo kdo, ki bo zavrnil vašo ponudbo, ste lahko prepričani, da bo prišel nekdo, ki se bo odzval. Ne morete vedno zadovoljiti vseh ljudi, a edini način, da najdete tiste, ki jih želite, je, da jih vprašate. 

Ko boste to enkrat začeli delati, vam ne bo več težko pristopiti k ljudem iz svoje skupnosti, od voznikov taksijev do časnikarjev. Uspešni ljudje v mrežnem marketingu ne nehajo spoznavati novih ljudi in dodajati novih imen na svoje sezname potencialnih poslovnih partnerjev.

Nekatera podjetja uporabljajo reklamiranje za ustvarjanje stikov njihovim distributerjem. Drugi učijo tehnike, s katerimi ustvarite bazo podatkov ljudi, ki jih lahko kličete. Vsekakor pa s potrošnjo denarja za reklame ne boste postali uspešni. Preden se ne naučite ustvarjati lastnih stikov, ne boste ustvarili milijonskega posla, in skozi svoj primer učite svojo distribucijsko mrežo, da počnejo isto.

Vas zanima še več nasvetov? Pridružite se Top Success Clubu, kjer imamo za mrežne tržnike posebno kategorijo. Izvedeli boste vse trike, strategije in načine najbolj uspešnih tržnikov na svetu. V Top Success Club pa imamo tudi več kot 1000 ur tečajev in predavanj, ki zagotavljajo uresničitev ciljev na vseh področjih življenja. Kliknite TUKAJ.