Vodilni poslovni in motivAkcijski

trener, predavatelj in svetovalec v Evropi - za resno pomoč pri doseganju vaših osebnih in poslovnih ciljev

 
 
 

080 32 30

 
 
 

Košarica

 
 

Navade najbolj uspešnih v mrežnem marketingu

Navade najbolj uspešnih v mrežnem marketingu

Kot mrežni tržnik morate razviti vrsto dobrih navad. Tako kot vam lahko slabe navade nenehno preprečujejo opravljanje nalog, ki so ključne, vas lahko dobre navade prisilijo, da storite ravno nasprotno. A da bi te navade prevzeli in jih uspešno koristili, si morate najprej vzeti čas in jih razviti.
Sam menim, da mora imeti vsak prodajalec in mrežni tržnik 6 dobrih navad. Tokrat vam bom predstavil 3, naslednji teden pa boste izvedeli še ostale 3.

Navada št. 1: Sijajen prodajalec

Ena najbolj pomembnih navad, ki jih morate prevzeti, je navada dobrega prodajalca. Ne glede na to, kako dober je vaš izdelek, ga nihče ne bo hotel prodajati, če ljudi v to ne boste uspeli prepričati. In pomemben del tega je priučiti se umetnosti prodajanja.
Kaj torej prodaja zahteva? Predvsem prodajanje pomeni zmožnost jasnega in natančnega komuniciranja. Kot prodajalec lahko uporabite več pomembnih pripomočkov, a najbolj pomembno je, da znate jasno pojasniti, kaj naj bi vaše občinstvo razumelo.
To je pomembno v dveh primerih: najprej je treba stranke prepričati, da je izdelek vredno kupiti. Da bi to dosegli, morate izdelek nedvoumno prikazati kot rešitev za njihove težave. Prav tako morate jasno in razločno sporočiti koristi, pojasniti, zakaj je vaš izdelek drugačen ali boljši od drugih podobnih izdelkov.

V drugem primeru morate priložnost 'prodati' vsem članom svoje mreže. Predlagam, da to storite na pošten in etičen način. Če realno ni mogoče, da bi zaslužili 30 000 dolarjev v prvem letu, potem jim tega ne povejte. Namesto tega jim raje povejte, kolikšni so bili dejanski zaslužki in kaj je bilo za to potrebno.

Vedno je zelo pomembno, da ste do članov mreže jasni in odkriti. Pojasnite jim, kaj natančno sploh počnejo. Povejte jim, kaj jim predlagate kot izboljšave.

Predvsem pa pogosto koristite umetnost prodajanja. Razvijte jo kot navado, ne le sposobnost.

Navada št. 2: Z veseljem pomagajte drugim

Kot mrežni tržnik morate razviti tudi navado, da z veseljem pomagate drugim, še preden se posvetite sebi. To zveni neproduktivno, še zlasti, če je vaš edini cilj zaslužek za vsako ceno. Vendar pa vsi mrežni tržniki spoznajo, da je pomagati drugim isto kot pomagati samemu sebi.

Razlog, zakaj to za mrežni marketing drži kot pribito, je ta, da je najboljši način za zaslužek dejstvo, da drugi delajo za vas – tako se pridobi vzvod. Brez tega vzvoda je vaše največje upanje, da izdelek prodajate sami s pomočjo neke sheme za mrežni marketing.

Če želite pridobiti vzvod, morate najti načine, kako druge naučiti nečesa, kar naj bi sami obvladali – torej najti potencialne člane, jim predstaviti izdelek in skleniti kupčije. Če pa želite vzpostaviti trajanje mreže, morate ljudem pokazati, kako pridobiti nove sodelavce.

In obstaja velika razlika med teorijo in prakso. Morda veste, kako ljudi naučiti tega postopka, a če tega ne želite storiti, so vse vaše sposobnosti zaman.

Zato naj vam pomoč drugim preide v navado – zlasti pomoč članom vaše mreže. Ko vam nekdo pošlje e-sporočilo z vprašanji ali prošnjo, se potrudite in mu odgovorite hitro in razumljivo. Četudi vam zadevna oseba verjetno ne bo prinesla zaslužka, bo morda že zaradi vaše prijaznosti svojim prijateljem pripovedovala o vas in vaši mreži.

Poleg tega ne pozabite, da je pomoč drugim le en del enačbe: drugi del enačbe je, da poskrbite, da je vse narejeno pravilno. Če ne uspete oblikovati delujočega modela, s katerim bi ljudje posnemali vaš uspeh, potem morda sploh ne želite vzpostaviti mreže. Morda se želite raje držati direktne prodaje.

Navada št. 3: Obkrožite se s pravimi ljudmi

Neki stari pregovor še kako drži za mrežni marketing, ki pravi ''Izkoplji si vodnjak, še preden sploh potrebuješ vodo''. In to je res: pridobite osebe, pripravljene na delo, še preden potrebujete nekoga za prodajo ali novačenje novih članov. Če do te osebe prvič pristopite z neko ponudbo, je velika možnost, da vas bo ta oseba takoj zavrnila.
Kako se torej lotite kopanja vodnjakov? Začnite s tem, da se obkrožite s pravimi ljudmi. In to je res: dobite nove prijatelje.

Imate te navade? Ne sekirajte se, če jih nimate! Navade lahko usvojite. Prav zato sem v Top Success Clubu ustvaril 2 tečaja, ki poglobljeno govorita o navadah s področja nevroznanosti in pozitivne psihologije. Korak za korakom boste spreminjali navade in postali takšni, kot ste si vedno želeli.  Če želite poglobljeno razlago in napotke, kako osvojiti zgornje navade, pa vaš čaka tečaj o mrežnem marketingu. Postanite člani že danes! KLIKNITE SEM.