Vodilni poslovni in motivAkcijski

trener, predavatelj in svetovalec v Evropi - za resno pomoč pri doseganju vaših osebnih in poslovnih ciljev

 
 
 

080 32 30

 
 
 

Košarica

 
 

Navade najbolj uspešnih v mrežnem marketingu 2

Navade najbolj uspešnih v mrežnem marketingu 2

V prejšnjem članku o mrežnem marketu sem govoril o prvih treh navadah, ki jih moram imeti vsak mrežni tržnik. Le tako si lahko zgotovi uspešno in izjemno dobičkonosno kariero. Danes vas čaka drugi del tega članka in nove 3 navade, ki jih morate usvojiti.

Prve 3 navade lahko spoznate v tem članku:Navade najbolj uspešnih v mrežnem marketingu 1. del

Navada št. 4: Vzpostavljanje velike mreže in odnosov

Še ena pomembna navada, ki jo lahko razvijete, je nagnjenost k mreženju in vzpostavljanju odnosov. Kot sem že večkrat omenil, večina mrežnih tržnikov dela to napako, da ne upošteva človeškega elementa. Napačno na vse skupaj gledajo kot na igro številk, kjer je edini cilj povečati mrežo za vsako ceno. 

Ne delajte te napake. Posvetite se raje mreženju in izgradnji odnosov. To lahko storite tako, da se potrudite in pridobite zaupanje vsakega člana svoje mreže. Predlagam vam, da v ta namen storite naslednje.

1.Sistemizirajte usposabljanje. Ko se nekdo pridruži vaši mreži, je pomembno, da ima takoj na voljo usposabljanje, kakršnega so bili deležni vsi drugi člani. 

2.Takoj stopite v stik z vsemi na novo pridruženimi. Če se je nekdo pridružil vaši mreži, s to osebo navežite stik v roku enega dneva in jo osebno pozdravite, pojasnite, kdo ste in kakšne prednosti prinaša članstvo v mreži.

3.Uporabljajte zbirke podatkov. Eden najboljših načinov za pregled nad člani mreže je ta, da si imena zadevnih oseb zabeležite v tabelo excel, skupaj s pomembnimi podatki o teh osebah, recimo predhodne izkušnje, interesi itd.

Predvsem pa ne pozabite, da vam mora to preiti v navado. Nikoli ne pozabite na mreženje in vzpostavljanje odnosov; poleg tega najdite načine, kako te odnose narediti vzajemno koristne. 

Navada št. 5: Razvijte vodenje in karizmo 

Morda najpomembnejši lastnosti, ki ju lahko razvijete kot mrežni tržnik, sta spodobnost vodenja in karizma. Jaz jima v tem posebnem kontekstu rečem 'navadi', saj si boste morali ti dve navadi vcepiti s ponavljanjem, dokler ne bosta postali del vas.

Karizmo človek zlahka pridobi – to ni vsakdanja zadeva, kot bi si ljudje predstavljali. Lahko ste čemerni in veliko govorite, a imate vseeno karizmo. Lahko ste tudi nerodni ali nekonvencionalni, pa še vedno imate karizmo. Karizmatičnost, kar je bolj pomembno, vključuje samozavest in vero vase; to pa morate vedno znova izražati članom svoje mreže. Če lahko to počnete jasno in pogumno, vam bodo ljudje želeli slediti, in sicer ne glede na to, kakšen človek ste drugače.

In tukaj nastopi naslednja pomembna navada: spodobnost vodenja, ki stopa z roko v roki s karizmo. Če ste uspeli razviti karizmo, vam bodo ljudje verjetno želeli slediti – edino vprašanje je, v katero smer jih boste vodili. Jim z lahkoto govorite, kako naj ponovijo vaš uspeh? Jim z lahkoto govorite, naj storijo nekaj, česar vi sami niste storili, a veste, da bo delovalo? Ali ste odločni?

Vse to so pomembne komponente spodobnosti vodenja. Brez njih boste morda v svojo mrežo pridobili ljudi, vendar jih boste uspeli pripeljati le do propada, to pa ni dobro za nikogar – niti zanje niti za vas.

Torej si pri razvijanju novih sposobnosti zapomnite naslednje: bodite samozavestni in svojo mrežo zgradite na temeljih svoje osebnosti. Ne imejte občutka, da morate delovati znotraj okvirjev konvencionalnega ali sprejemljivega. Razvijte raje osebnost, ki privlači tržnike, nato pa svoje tržnike vodite z jasnimi, dobro premišljenimi odločitvami.

Navada št. 6: Ne prisegajte na konvencionalno modrost

Konvencionalna modrost je popolna pot do povprečnosti. Pa vendar iz neznanega razloga skoraj vsi, ki se ukvarjajo z mrežnim marketingom ali drugo spletno priložnostjo, strogo sledijo konvencionalni modrosti, s katero so se seznanili v preteklosti. To pa je na žalost v njihovo škodo.

Namesto da bi prisegali na konvencionalno modrost, se dajte na preizkušnjo. Ugotovite, kaj res deluje. Strokovnjaki zelo radi govorijo o tem, kaj je mogoče in kaj ni. Ne pozabite, da strokovnjaki so in da imajo pogosto dobra mnenja. Vendar pa to ne pomeni, da njihova stališča veljajo tudi za vas. Zato je pomembno, da se oddaljite od te konvencionalne modrosti in se podate na pot preizkušanja. 

Poleg tega je odmik od konvencionalne modrosti za vas sijajna priložnost, da odstopate od svojih konkurentov. Medtem ko oni garajo kot sužnji po nareku nekoga, ki morda sploh ne razume načel te panoge, se lahko takoj povzpnete nad njih in uvedete revolucionarno metodo – nekaj, za kar drugi menijo, da je preveč tvegano ali ne more delovati. 

Vendar je pomembno, da poznate konvencionalno modrost in zakaj jo ljudje sprejemajo, sicer boste postali odpadnik – postali boste nekdo, ki se ne želi učiti na napakah.

Takoj se torej začnite odmikati od konvencionalne modrosti: začnite preizkušati vse. Konvencionalna modrost morda določa neki način pristopa do potencialnega člana mreže. Vi pa ravnajte ravno nasprotno. In videli boste, kaj se bo zgodilo.

Edini element, ki ga ne smete zanemariti, je doslednost. Pri prizadevanju za odmik od konvencionalne modrosti in pri iskanju najboljših metod morate ohraniti osebnost, ki ste jo s tolikšnim trudom razvili, zato se potrudite po najboljših močeh ter bodite ustvarjalni in hkrati pazite, da ne uničite svojega ugleda.

Najbrž veste, da sem prav zaradi mrežnega marketinga danes tako uspešen. V Top success Clubu imamo kategorijo MREŽNI MARKETING, kjer vas bom naučil ČISTO VSE, kar morate vedeti o tem poslu. Postanite član danes -> TOP SUCCESS CLUB.