Vodilni poslovni in motivAkcijski

trener, predavatelj in svetovalec v Evropi - za resno pomoč pri doseganju vaših osebnih in poslovnih ciljev

 
 
 

080 32 30

 
 
 

Košarica

 
 

Opravljanje prvega klica s stranko

Opravljanje prvega klica s stranko

Imate svoj seznam strank in zdaj je čas, da se začnete dogovarjati za sestanke, kjer boste predstavili ljudem svoj produkt ali priložnost. Prvi korak je, da razvijete disciplino in rutino klicanja.

Še nimate seznama strank? V članku Kako zgraditi mrežo strank in sodelavcev boste izvedeli, kako ga narediti. Ko bo končan, si dobro preberite današnji zapis.

Bodite, kar ste

Ste kdaj odgovorili glasu tujca, ki vas je vprašal "Kako ste danes?" Za vas ne vem, ampak mene razdraži. Še posebno, če začnejo po pripravljenem vzorcu, ki zveni, kot bi jim ga pripravil nekdo drug. 

Da zvenite iskreni in naravni, bodite iskreni in naravni.

Prvi nenapovedan klic izvedite tako, kot bi klicali svojega prijatelja. 

Tako, da ste prisrčni in da ste to vi.

V mislih imejte te točke:

•Namen vašega klica ni, da sklenete kupčijo. Sprašujete za priložnost za srečanje. Klic naj bo kratek.

•Vedno bodite odkriti in neposredni. Obrazložite svoje namene. Če ste navdušeni, se bo to slišalo po telefonu.

•Predstavljajte si, da pripovedujete prijatelju o filmu, ki mu bo všeč. Vaš ton bo pravšnji.

•Osebno odobravanje je vedno vplivno. Na primer, "Lansko zimo se mi je zdelo, da so bili v naši hiši vsi prehlajeni. Letošnjo zimo je morala celotna družina jemati te vitamine in veste kaj – nobenega prehlada več!"

Triki časa telefoniranja

Telefon je ključno orodje v mrežnem marketingu. Vzljubite ga, saj ga boste veliko uporabljali. Dokler ne preženete vsega odpora, je vaš potencial za grajenje posla omejen. 

Te tehnike delujejo.

•Določite si čas za telefoniranje in se ga držite.

•Umaknite se od stvari, ki vas lahko zamotijo. Otroci, radio ali televizija in druge stvari vas bodo zmotile in ljudje, ki jih kličete, bodo to opazili.

•Klici naj bodo kratki. Bodite prijetni, a ne padite v past klepetanja. Če želite opraviti sto klicev na teden, to pomeni 20 dnevno, dan za dnem pet dni na teden. Vaši klici naj bodo kratki, saj sicer ne boste dosegli cilja. Vsak klic naj traja do pet minut in celoten proces ne bo trajal več kot dve uri.

•Ne pretiravajte s prodajo. Ko se srečate, boste imeli dovolj časa, da poznate interese stranke ali novega poslovnega partnerja. 

•Smejte se. Ne glede na to, kako se počutite, kako ste videti, kako ste oblečeni, je vse, kar "vidi" oseba na drugi strani telefonske linije o vas – kljub dnevu s slabo pričesko –, nasmeh v vašem glasu. Če se vam zdi, da ne izžarevati preveč veselja po telefonu, položite zrcalo poleg njega in nanj narišite vesel obraz. Ali prilepite poleg telefona svojo najsrečnejšo sliko. To vas bo opomnilo, da ste vedno srečni in da tako tudi zvenite.

•Poskusite s to majhno igro: Danes si nastavite cilj 20 klicev. Poleg telefona postavite dve skledi. Ena naj bo prazna, v drugi pa naj bo 20 frnikol, bombončkov M&M, majhnih kovancev ali kaj podobnega. Vsakič, ko končate pogovor, prenesite enega iz polne sklede v prazno. Nič ni takega kot odkrita resničnost, da imate le še šest stvari v skledi "klicev za opraviti", ki vas opominjajo, da nadaljujete telefoniranje. In ne pozabite se nagraditi, ko dosežete svojo kvoto.

•Vedno se zabavajte in ne glede na rezultat naj vaš klic polepša dan tistega, ki ga pokličete.

Nekaj NE-jev

Kadar boste opravljali nenapovedan klic, pazite na te pogoste napake.

 •Pretiravanje. Ne zasujte svojega potencialnega poslovnega partnerja z nujnostjo in potrebo po uspehu. Bodite jasni in navdušeni, ne preveč silni ali bojeviti.

Preveč govorjenja. Opomnite se, da je namen tega klica, da si pridobite sestanek, ne da kaj prodate. Priporočam vam, da se držite ene ali dveh nepremagljivih točk. Svojega potencialnega poslovnega partnerja želite privabiti toliko, da se sreča z vami.

Kazanje malo interesa ali sočutja do potencialnega poslovnega partnerja. Vzemite si čas, da sprašujete, prisluhnete in razmislite o odgovorih. Več kot izveste o svojem potencialnem poslovnem partnerju, bolj boste opremljeni, da opravite uspešno povezavo. Pokažite pristen interes glede osebe, ki jo kličete.

Skrivnost nenapovedanega klica? Bodite prijetni. Bodite vi. Naj bo kratko in preprosto. Ne glede na izid klica se ne pozabite zahvaliti. 

Naslednjič se bomo pogovarjali o zavrnitvi, sestankih in disciplini. Še vedno pa vas toplo vabim, da se nam pridružite v Top Success Clubu, kjer imamo celo kategorijo visoko kakovostnih tečajev za mrežne tržnike. Izkoristite tudi druge vsebine, ki vam bodo pomagale do uspeha na vseh področjih življenja.