Vodilni poslovni in motivAkcijski

trener, predavatelj in svetovalec v Evropi - za resno pomoč pri doseganju vaših osebnih in poslovnih ciljev

 
 
 

080 32 30

 
 
 

Košarica

 
 

Soočanje z zavrnitvami in pomen discipline

Soočanje z zavrnitvami in pomen discipline

V zadnjem članku o mrežnem marketingu sem govoril o klicanju strank in partnerjev. Ste upoštevali navodila? Danes se bomo pogovarjali o zavrnitvi in ključu do uspeha - disciplini.

Kako se lotiti klicanja bodočih si lahko preberete TUKAJ. 

Osnovno načelo mrežnega marketinga je, da več časa porabite za iz-oči-v-oči z drugimi, zato vedno zahtevajte sestanek. " Vzemiva si čas za kavo. Komaj čakam, da vidim, kaj ti misliš o tem."

Če vaše podjetje zahteva 10 sestankov ali ne v prvem mesecu, mora to biti vaš osebni cilj. Močnejši kot je vaš začetni mesec, hitreje bo vaš posel dobil gonilno silo.

KAJ PA ČE VAS ZAVRNEJO?

Vaš začetni cilj je poklicati sto ljudi. Ko nekdo reče "Ne, hvala", se spomnite, da je to le en odstotek – to ni nič. Vsekakor pa nihče od nas ni rad zavrnjen. En način obvladovanja zavrnitev je, da položite to zavrnitev v majhen "paketek", ki se ga lahko hitro znebite. Veliko uspešnih ljudi v mrežnem marketingu sem slišal ponavljati majhno mantro samim sebi po zavrnitvi "Nekateri bodo, nekateri ne bodo, kaj potem, kdo je naslednji?"

Naučili so se, da tisti, ki rečejo ne, ne štejejo. 

Bodite pripravljeni na pritisk. To, da se znebite občutka zavrnitve, je najtežji del posla. Obvladajte ga in si pridobite sposobnost, ki bo ustvarila bazo vašega uspeha v prihodnosti. Večina ljudi, ki jim v mrežnem marketingu ne uspe, ne uspejo zato, ker so se predali po nekaj neuspešnih klicih in se niso več pobrali. Kot pri večini podvigov uspejo le tisti, ki se po vsakem padcu poberejo in gredo naprej.

Ne predajte se. Če bi želeli doseči 20-odstotni uspeh, boste morali opraviti sto klicev, da boste dobili 20 sestankov. Zavrnitve sprejmite kot del grajenja baze svojih strank in svojega posla. Nadaljujte klicanje, eksperimentiranje z različnimi pristopi, dokler ne razvijete tistega, ki prinaša najboljše rezultate.

Disciplina je ključ

Dobra disciplina je, da se zaprete v sobo in ostanete tam, dokler ne zaključite svoje dnevne kvote klicev. Dajte samemu sebi majhno nagrado za vsak dvajseti klic, ki ste ga opravili. Obljubim, da je opravljanje teh klicev na začetku posla najtežji del. Premagajte odpor, opravite klice drugega za drugim in že ste na poti k uspehu. 

Ni bližnjic. Da dosežete rezultate, morate opraviti klice. 

Izkušeni ljudje v mrežnem marketingu učijo svojo distribucijsko mrežo, da disciplinirano klicanje deluje iz dveh razlogov.

1. Ker resnično deluje in s tem gradite svoj posel.

2. Ker zdaj učijo svojo distribucijsko mrežo, da uči svojo lastno distribucijsko mrežo, ko bo čas za to. 

To je ključna točka, saj se v mrežnem marketingu učimo z delom. Od prvega dne vaši novi poslovni partnerji gradijo svoje navade, ki bodo ustvarili ali uničili njihov posel. Na vas je, da jim pomagate pri učenju teh navad, za katere veste, da bodo povečali njihove možnosti za uspeh.

Več interesa, kot ga pokažete svojemu poslovnemu partnerju, več spodbude in podpore mu daste, boljši bodo rezultati. S takim pristopom bodo klici garantirano opravljeni, tako kot je bilo zastavljeno vaše pričakovanje.

Naslednji četrtek se bomo pogovarjali o tem, kako bodočim partnerjem prodati oziroma predstaviti priložnost.

Kako se soočati z zavnitvijo, kako postati samozavestni in imeti izpiljen nastop, pa se boste naučili v Top Success Clubu za samo 20 evrov + DDV na mesec.