Vodilni poslovni in motivAkcijski

trener, predavatelj in svetovalec v Evropi - za resno pomoč pri doseganju vaših osebnih in poslovnih ciljev

 
 
 

080 32 30

 
 
 

Košarica

 
 

PRODAJNI SEMINAR

PRODAJNI SEMINAR

Ste kdaj poskusili narediti spremembo v svojem življenju in vam je spodletelo? Ste kdaj nekaj začeli in nato niste dokončali? Ste se kdaj naučili novih prodajnih veščin in jih pozneje niste uporabljali? Ste porabili veliko denarja in časa in niste bili sposobni doseči ciljev, ki ste si jih resnično želeli? Zakaj se vam je to zgodilo? Kaj vas je oviralo? Zakaj niste vztrajali do konca? Verjamem, da ste želeli doseči postavljene cilje, vendar jim niste bili popolnoma predani. Obstaja namreč velika razlika med željo in predanostjo.

Večina ljudi v prodaji verjame, da se postopek prodaje konča s približevanjem ljudem. Pogosto poskušajoprisiliti kupce v sprejemanje odločitev, ki njim niso najbolj všeč, samo da se sklene posel. Te tehnike so bile učinkovite v preteklosti, zdaj pa smo v 21. stoletju.

V današnjem času imamo opravka z mnogo bolj izkušenimi kupci – so bolj izobraženi, imajo večjo izbiro kot kdaj prej, ne želijo biti prisiljeni v sprejemanje odločitev. Prav tako je ta način prodaje stresen, kar povzroča nizko raven samospoštovanja pri prodajalcih. Pritisk je tisti, ki povzroča nakup. Profesionalni prodajalci vedo, da je pritisk, ki se ustvari na podlagi želja in potreb kupcev, mnogo učinkovitejši kot pritisk, ki ga ustvari prodajalec s svojimi zahtevami.

Uspeh in neuspeh nista merjena s tem, kar ljudje znajo. Kaj ljudje zmorejo, je neverjetno – kaj naredijo, je pogosto razočaranja vredno. Prodajalci imajo možnost veliko zaslužiti, vendar jih to dosega zelo malo. Največja težava je njihova nesposobnost ravnanja s čustvi, zavrnitvami, finančnimi pritiski …

Na seminarju bomo spoznali:

  • Kako lahko sami sebe spodbudite, da boste naredili prvi korak do odličnosti. Vse drugo vam bo dalo povprečne rezultate in vi vsekakor niste povprečna oseba.
  • Zakaj ljudje resnično kupujejo v primerjavi s tem, zakaj mi mislimo, da kupujejo. Prodajalec današnjega časa je popolnoma različen od prodajalca iz preteklosti. Profesionalen prodajalec je vedno osredotočen na želje in potrebe kupcev. Prodajalec preteklosti (pritiska) je osredotočen nase.
  • Katera so najpomembnejša orodja vplivanja, ki bodo razširila vaš pogled na proces prepričevanja. Tako boste lahko redno uporabljali svoje sposobnosti in dosegali rezultate, ki si jih resnično želite in zaslužite.
  • Razumeli boste psihološke vzorce, ki vplivajo na odločitve in akcije vsakega posameznika.
  • Pomagali vam bomo odkriti in razviti nekatere navdušujoče razloge, ki vas bodo podpirali pri uporabi vaših sposobnosti in spretnosti in na koncu prispevali k uspehu. Zapomnite si: 20 % »kako« in 80 % »zakaj« uspeti nam prineseta uspeh v življenju.
  • Analizirali bomo prepričanja, ki jih je treba imeti, če želimo uspeti in spremeniti prepričanja, ki so nas v preteklosti omejevala.
  • Priskrbeli vam bomo najučinkovitejša orodja za takojšnjo spremembo čustvenih stanj v težjih položajih, tako da boste lahko nadvse izkoristili svoje osebne, čustvene in umske sposobnosti.
 
 
 

POVPRAŠEVANJE

Če želite več informacij o seminarju, nam pišite:

 
 
 

Brezplačna e-Revija za osebno in finančno rast

MOJA PRILOŽNOST

BREZPLAČNO in BREZ OBVEZNOSTI vsak mesec prejmite na vaš elektronski naslov koristne nasvete, s katerimi boste ne glede na situacijo, v kateri se nahajate, dobili nov zagon in ideje, da živite življenje, kot si ga želite in zaslužite! S pomočjo e-revije MOJA PRILOŽNOST nikoli ne pozabite, da imate vsak dan priložnost za uresničitev svojih sanj!