Vodilni poslovni in motivAkcijski

trener, predavatelj in svetovalec v Evropi - za resno pomoč pri doseganju vaših osebnih in poslovnih ciljev

 
 
 

080 32 30

 
 
 

Košarica

 
 

Splošni pogoji spletne trgovine Smiljan Mori

100% GARANCIJA NA ZADOVOLJSTVO

Potrošniki imajo pri nakupu preko interneta skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (43. do 45a člen) pravice pri vračilu naročenih in prejetih knjig.

Če z kupljenim izdelkom iz kakršnegakoli razloga ne boste zadovoljni, nam lahko v roku 15 dni od prejema izdelka, pisno sporočite, da odstopate od pogodbe in nam v roku 15 dni po sporočilu, blago vrnete, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Blago mora biti nepoškodovano, v nespremenjeni količini, zapakirano v originalno embalažo (nepretrgana nalepka) in s pripadajočimi dokumenti.

Nepoškodovane produkte nam v enaki količini in v originalni embalaži s priloženim originalnim računom / dobavnico, kopijo vašega osebnega ter bančne kartice, kjer bo razvidno vaše ime ter TRR pošljite na naslov:

Smiljan Mori Success Systems d.o.o.

Partizanska cesta 6
2000 MARIBOR
s pripisom ""VRAČILO""

Trudimo se, da bi naše storitve in izdelke nenehno izpopolnjevali in imeli v ponudbi blago, s katerim bodo stranke zadovoljne, zato vas prosimo, da nam sporočite razlog vrnitve ali zamenjave izdelka. Izdelek pošljite na zgoraj naveden naslov podjetja Smiljan Mori Success Systems d.o.o..

Po prejemu izdelka vam bomo vrnili znesek v višini vrednosti blaga in stroškov poštnine ob nakupu ali pa vam izdelek po vaši želji zamenjali.

Prosimo vas, da ob vračilu blaga navedete številko transakcijskega računa.

Kot kupec imate pravico odstopiti od pogodbe v 15 dneh od prejema blaga na naslov podpora@smiljanmori.si oz. nas obvestite na naslov Smiljan Mori Success Systems d.o.o., Partizanska cesta 6, 2000 Maribor.

VARNOST

Jamčimo, da je vsak nakup v spletni trgovini smiljanmori.si varen. Poleg tega zagotavljamo tudi popolno varnost vaših osebnih podatkov.

NAČIN PLAČILA IN PLAČILNI POGOJI

Pri nakupu lahko izbirate med dvema NAČINOMA PLAČILA:

1. Plačilo po povzetju:

Naročilo boste plačali dostavljavcu Pošte Slovenije ob prevzemu. Vedno plačate le toliko kolikor je na vašem dejanskem izračunu, ki ste ga prejeli na vaš e-mail po opravljenem nakupu (to je potrdilo, da je bilo naročilo uspešno oddano).

2. Plačilo po predračunu:
Predračun prejemete na vaš e-mail naslov z vsemi podatki za nakazilo. Pošiljka vam bo dostavljena po plačilu vašega predračuna. Rok veljavnosti predračuna je 8-dni od njegovega prejema na vaš e-mail naslov.

Možna so le plačila v enkratnem znesku. Do plačila celotne kupnine ostanejo izbrane knjige last spletne trgovine.

Cene izdelkov in poštnine so v evrih (EUR) z DDV.


Veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini ...) na dan oddaje naročila. Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.


Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.smiljanmori.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-NPB5, Uradni list RS, št. 78/11).


Račun o opravljenem plačilu kupnine bo kupec prejel po pošti skupaj z naročeno knjigo. Račun za kupljeno knjigo lahko uveljavite kot davčno olajšavo pri napovedi dohodnine.

Vsa naročila, prejeta do 13. ure, bodo še isti dan odpremljena prek ponudnika poštnih storitev. Dobava naročila je potem odvisna od ponudnika poštnih storitev (navadno velja pravilo en do dva delovna dneva).

REDNA DOSTAVA PO SLOVENIJI - POŠTA SLOVENIJE

Stroški priprave blaga in pošiljanja znašajo 4,13 EUR na naročilo in so enotni ne glede na število naročenih izdelkov.

Vedno plačate le toliko kolikor je na vašem dejanskem izračunu, ki ga prejmete na vaš e-mail po opravljenem nakupu (to je potrdilo, da je bilo naročilo uspešno oddano).

Primeri:

Plačilo po povzetju:
Janez Vzorec se odloči za plačilo po povzetju, plača ceno dostave € 4,13 . Stroške storitve ""po povzetju"" v višini € 1,17 plača upravitelj spletne trgovine, podjetje Smiljan Mori Success Systems d.o.o.


Plačilo po predračunu:
Janez Vzorec se odloči za plačilo po predračunu in poravna znesek, plača ceno dostave 4,13. (Ob dostavi ne plača nič več).


Naj še enkrat ponovimo:
Plačate le znesek za dostavo to je €4,13 in nič več, torej plačate le toliko kolikor je na vašem dejanskem izračunu. Stroške storitve ""po povzetju"" v višini € 1,17 plača upravitelj spletne knjigarne, podjetje Smiljan Mori Success Systems d.o.o

BREZPLAČNA POŠTNINA - Za vsa naročila z zneski naročil nad € 69,99 stroške poštnine krije podjetje Smiljan Mori Success Systems d.o.o..

Upravitelj spletne knjigarne si pridržuje pravico do zavrnitev naročenih knjig po lastni presoji.

Čas dostave

Blago dostavljamo iz zaloge po vsej Sloveniji. Pri vseh artiklih je naveden predviden rok dostave, ki velja za naročila oddana do 13. ure delovnega dne. Skupni dobavni rok naročila je enak najdaljšemu dobavnemu roku izdelka v vašem naročilu. Status svojih naročil lahko vedno spremljate po prijavi na www.smiljanmori.si. Na dan, ko paket zapusti naš odpremni center, boste prejeli obvestilo o odpremi na vaš e-mail naslov, ki ste ga navedli ob naročilu.

Če potrebujete knjigo nujno do določenega datuma (rojstni dnevi, turistični vodniki) vam svetujemo, da naročilo oddate dovolj zgodaj, v komentar pa dopišete, da gre za nujno dostavo, saj vas tako ob morebitnih zapletih lahko takoj kontaktiramo.

Naslovi za dostavo

Blago za končne kupce lahko dostavimo na vsak naslov v Sloveniji. Naročila pravnih oseb lahko dostavimo na naslov uradnega sedeža podjetja ali naslove uradnih poslovnih enot.

Prednaročila

V primerih prednaročil vam izdelke dostavimo takoj po prejemu v skladišče. Datum izdaje je vedno naveden pri posamezni knjigi.

Vsa naročila sprejeta do 13.00 ure med delovnimi dnevi gredo v izvedbo še isti dan. Ker skoraj vse knjige v ponudbi dobavljamo iz zaloge, boste večino tako oddanih naročil prejeli že v naslednjih 3 dneh. Pošta Slovenije zagotavlja dostavo po vsej Sloveniji v najkasneje 3 delovnih dneh, odvisno od kraja vaše pošte. Če menite, da vaše naročilo zamuja z dostavo, nas o tem takoj obvestite na podpora@smiljanmori.si ali nas pokličite na 030 32 30 in za vas se bomo potrudili, da boste v najkrajšem možnem času prejeli naročeno blago.

Kot kupcu vam pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov.

S klikom na gumb »NAROČI« dovoljujete, da Smiljan Mori Success Systems d.o.o. z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavijo, vzdržujejo in upravljajo z vašimi osebnimi podatki za neomejeno časovno obdobje, ter obdelujejo te podatke tudi v druge namene neposrednega trženja. Vse navedene družbe zagotavljajo varstvo osebnih podatkov po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Kadarkoli lahko pisno ali po telefonu zahtevate, da v 15 dneh trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja , ter vas o tem v nadaljnjih 5 dneh obvestimo na naše stroške.

Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih knjig zmanjka na zalogi, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca ali če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili po e-pošti oz. telefonu.

OBVEŠČANJE IN E-NOVIČKE

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova podpora@smiljanmori.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

POMOČ UPORABNIKOM

V primeru, da imate morebitna vprašanja ali težave nas NEMUDOMA obvestite na podpora@smiljanmori.si ali pokličete na brezplačno tel.št. 080 32 30.